2009年10月1日木曜日

Challenge 12の発表

こんにちは。
このSIJもなんと1周年を迎えることができました!みなさん本当に
ありがとうございます!!

Hello,everyone!
We celebrate our 1st birthday!!!Thank you very much!!!

1周年記念ということで、いつもとちょっと違うスペシャルも企画していますが
それは後日こちらで発表いたします。
******************************
スペシャル企画!
ゲストデザイナーさんが選ぶWinnerとは別に
参加者の中から抽選で1名様にもプレゼント!!!!
どなたにもチャンスがあります!!
*******************************

さて今回のゲストデザイナーは
Primaや Pink Paisleeで活躍されている

Jaime Warrenさんです

I have always had a love for photography and creating. Being able to combine the two has been a dream come true! My love for photography started at a young age and became a passion of mine as a teenager. I was introduced to scrapbooking by a friend and from that moment I was hooked. Scrapbooking is, for me, a creative outlet. I am able to share my love for my children, husband and photography through my pages.

I am honored to design for Freehand Scraps, Pink Paislee, Prima, Scrapjazz, and Scribble Scrabble. I am also proud to be a 2009 Memory Makers Master.

Blog: http://jaimewarren.typepad.com

Thanks so much for having me as a Guest Designer this month! I hope that you like my layout! I can't wait to see everyone's work!



-----------------
 私は写真と創作がとても好きです。その二つを結合する夢を実現しました!
 写真への私の愛は、若い年令のときに始まって、ティーンエイジャーのときに
 私の情熱になりました。 私は友人によってスクラップブッキングをはじめ
 その瞬間から、夢中になりました。 スクラップブッキングは私にとって、
 創造的なアウトレットです。 私は私のページを通して私の子に対する愛情、
 夫、および写真を共有できます。

私はFreehand Scraps、Pink Paislee、Prima、Scrapjazz、およびScribble Scrabbleのデザインをしています。 また、私も2009Memory Makers Masterであることを誇りに思っています。

ブログ: http://jaimewarren.typepad.com/

今月、Guest Designerとして私を招いてくださってありがとうございます! あなたが私のレイアウトが好きであることを願っています! 私は、皆の作品を見るのを待つことができません!

-----------------------------


そして今回提供されたLOをもとにスケッチを用意しました。

























Jaime



















--------------------------



Yuko






















Akilia


























はっしー

























Juno























Poki









締め切りは10月20日午後10時です。
みなさんよろしくお願いします!



Please send your layouts to scrapinjapan@gmail.com until Oct.20.
We are looking forward to receiving your Layouts!!




0 件のコメント: